Troszkę mnie tu nie było, ale w moim życiu nagle zaczęło się dziać tak dużo i tak intensywnie, że pewne sprawy musiałam odpuścić. Tyle tytułem wytłumaczenia. 🙂

Mam dużą słabość do lakierów do paznokci, a wśród wielu marek od lat ulubiłam sobie Sally Hansen i ciężko mi od czasu do czasu nie kupić kolejnej buteleczki.
Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier z serii Diamond Strength, kolor 89 Honeymoon Red.

DSCF8772

To co cenię w tym lakierze to ekstremalnie szybkie schnięcie, dobra trwałość, piękny blask. W Internecie można je kupić w całkiem przystępnej cenie.
Wydajność jest ogromna, bardzo ciężko zauważyć ubytek w buteleczce. 🙂
Jedyne co mi przeszkadza, to fakt, że lakier wpada w odcienie różu i jakoś ta mieszanka z czerwienią mnie irytuje.
Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń.

DSCF8771

DSCF8770

DSCF8773

Posiadacie jakieś odcienie z tej serii? Lubicie je?

