Letnie dni dobiegają końca, ale są sposoby by celebrować je intensywniej.
W słonecznych promieniach, lakiery, które wydawały mi się nudne i nie kusiły, odzyskały swoje wabiki. Sięgnęłam po nie z ciekawości, a później nosiłam z prawdziwą przyjemnością!
z5 Użyłam Sally Hansen Complete Salon Manicure, odcień 420 Yellow Kitty i zestawiłam go z Rimmelem, nr 058 Lemon Drop. W buteleczkach kolory wydawały mi się zbliżone, na paznokciach jednak wyraźnie widać różnicę.
z3z2Zastosowałam pewien znany trik, mianowicie kładłam żółte lakiery na biały lakier bazowy. Dzięki temu udało mi się uniknąć wielu warstw, wystarczyły dwie cienkie. Dodatkowo palec wskazujący pokryłam złotym topperem, SH Set The Stage.
Efekt bardzo mi się spodobał!
z4Poniżej cichy bohater mojej sesji fotograficznej 🙂
DSCF7218

