Tagi

Macie tak, że niektóre kosmetyki Was zachwycają samym wyglądem?
Doznałam tego przy cieniu, który Wam dziś pokażę. Kobo, nr 208 Bronze.

DSCF7120

DSCF7121

 

Cień dostępny jest tylko w drogeriach Natura, ale warto się za nim rozejrzeć.
W życiu nie widziałam ładniejszego odcienia brązu! W dodatku tak wielowymiarowego.

Jak widać na zdjęciu, jest prasowany,ale niezwykle łatwy w obsłudze i świetnie napigmentowany.
Można nakładać go palcami 🙂 , często tak właśnie go aplikuję.
Fakt, że bez bazy lubi szybciej znikać, ale jeśli nie potrzebuję trwałości na cały dzień, to nie jest to problem.

Być może nie jest to produkt wysokopółkowy, ale w swojej kategorii cenowej jest wart wypróbowania.
Minusem jakiego się dopatrzyłam jest tendencja do osypywania się podczas nakładania. Ale widocznie taki  urok.
DSCF7122

Samo opakowanie jest całkiem ładne, doceniam też, że nie pęka, ani się nie niszczy, chociaż nie do końca podoba mi się odkręcanie pudełeczka.
DSCF7123
Poza tym mankamentem więcej wad nie zauważyłam, więc podsumowanie wypada korzystnie.
Co do ceny, to standardowa wynosi 18zł, ale często można kupić go w promocji za ok 10zł, więc warto polować.
DSCF7125

Ciekawa jestem waszych opinii o tym kosmetyku. Miałyście? A może macie ochotę zakupić?

