Tagi

,

Wiem, że niebieskie lakiery nie przypadają do gustu wszystkim, ale ja bardzo lubię wszelkie niebieskości. Tak się szczęśliwie składa, że najlepiej wyglądają na paznokciach latem. Przeglądając ostatnio swoją kolekcję zauważyłam dwa, bliźniaczo podobne lakiery.
DSCF7103
Nawet po nałożeniu na paznokcie  trudno rozpoznać, który jest który!
DSCF7110
DSCF7109
Specjalnie nie nakładałam żadnego wysuszacza, nie użyłam też lakieru podkładowego. Chciałam sprawdzić trwałość i błysk lakierów „bez wspomagania”.
DSCF7102
Powiem szczerze, że wszelkie różnice, jeśli wogóle je widać, są wynikiem innego padania światła. Te lakiery są identyczne 🙂 
Podobnie schną, blask obu również jest taki sam. 
Kryją całkowicie przy dwóch warstwach.
Nie zostawiają smug.
Oba kosztowały mnie ok. 6zł plus wysyłka.
Na koniec zdjęcie z podpisem, choć nie zmienia to faktu, że jednej buteleczki zamierzam się szybko pozbyć. Wciąż staram się podchodzić rozważniej do zakupów kosmetyków, ale jak widać, przede mną jeszcze daleka droga 🙂
sh blu

Jeśli chodzi o kolejne podobieństwa, to oba lakiery barwią lekko płytkę, robi się lekko sina.
Aczkolwiek efekt tez znika po kąpieli i olejowaniu paznokci.
DSCF7110
Podoba Wam się ten efekt? Widzicie jakąś różnicę pomiędzy tymi dwoma lakierami? 
Lubicie takie lakierowe porównania?

