Tagi

, ,

           Nie, nie wyszłam za mąż 🙂 Ale przy okazji sezonu weselnego, byłam zmuszona wysilić się i wykonać jakiś ładny, ale też elegancki manicure. Mało tego miał pasować do dwóch sukienek, miętowej i czerwonej. Postawiłam na klasykę z odrobiną błysku, a co mi tam!
          Do wykonania tego zdobienia użyłam 5 lakierów.

DSCF7044

 

Powyżej na zdjęciu, od lewej:
Essence Nail Art, nr 12 Holo, topping please!
Revlon Colorstay
Bell French nude
DSCF7054

Essie No place like chrome
Essie Set in stones
Efekt jaki udało mi się osiągnąć wygląda tak:
DSCF7043DSCF7048DSCF7042

 

DSCF7046

 

Wykonanie okazało się całkiem proste.
1. Nie używałam żadnej bazy. Trzy paznokcie pokryłam Revlonem Colorstay, a dwa pomalowałam Essie No place like chrome. W obu przypadkach wystarczyła jedna warstwa.
2. Na Revlon nałożyłam lakier z Bell, również jedną warstwę.
3. Na Essie Chrome nałożyłam topper z Essence.
4. Dodałam kilka akcentów wykonanych Essie Set in stones. 
5. Całość pokryłam Sally Hansen Insta dry żeby wyrównać lakier i nadać połysk.
DSCF7048

Zdjęcia, które oglądacie, uwieczniły manicure w 4 dniu jego noszenia 🙂 I wciąż wyglądał dobrze!
A Wy, jakie macie weselne propozycje? Po jakie lakiery sięgacie na wielkie wyjścia?

 

