Tagi

, ,

Szczerze nieznoszę tych promocji.
Człowiek próbuje się powstrzymać, ale mu nie wychodzi.
Mówię sobie ” Ok, przez następne pół roku nic nie kupuję”. Tak, jasne…
No więc chcę się wyspowiadać z mojego szaleństwa zakupowego.
Trochę późno, ale człowiek musi dojrzeć do spowiedzi 😛
Obrazek

 

Obrazek

 

Bardzo lubię lakiery Eveline z  serii Mini Max. Zieleń jest z szerokim pędzelkiem. Będziemy testować. 🙂
ObrazekNa ten lakier z Revlonu czaiłam się bardzo długo, wciaż jednak przekonywałam się, że nie muszę go mieć. No to już mam. 🙂
ObrazekDwa kolejne lakiery to już przesada. Ale postaram się je używać. 🙂
ObrazekEveline Color Edition pokazywałam Wam już tutaj. Do tego jeden lakier Lovely. 

ObrazekDwa lakier z kolekcji Rity Ory, tak tylko, na spróbowanie 🙂
ObrazekSH Lustre Shine. Najładniejsza buteleczka od lakieru jaką widziałam! Zobaczymy jak będzie z zawartością.
Obrazek

 

Moja szalona kolekcja z serii Xtreme wear. 
Mają piękne kolory, a w promocji wychodziły naprawdę tanio, po 7,50zł/szt.
Kto by się nie skusił 🙂
ObrazekUff. Więcej lakierów nie pamiętam, ale kupiłam jeszcze tusz do rzęs.
ObrazekMam chyba lakierowy problem, ale liczę, że w najbliższym czasie żadna promocja mnie nie skusi. W zasadzie zastanawiam się nad wyprzedażą blogową. To dobry pomysł?

 

