Tagi

,

Nie jest tajemnicą moje uwielbienie dla koloru niebieskiego, od ciemnych granatów po rozbielony błękit.
Takiego koloru, jak mój ostatni zakupowy lakier, jeszcze nie miałam. 
Sami zobaczcie jaki jest piękny i nieokreślony, nawet producent nie nadał mu nazwy ;p
Obrazek

ObrazekPojemność jest całkiem spora – 12ml. 
Cena to 9zł, ale ja kupiłam na promocji -49% (sami wiecie gdzie;) ).
Kolor baardzo ciężko mi określić. Ma w sobie tony fioletu, błękitu i niebieskiego, wszystko rozbielone. 
Bardzo kremowy.
Lakier ma BIG Brush ( nie wiem dlaczego nie można było napisać na opakowaniu tej informacji po polsku). Dla moich paznokci trochę za gruby i trochę „za big”, by wygodnie się nim malowało.
Konsystencja jest dość wodnista. Jedna warstwa z pewnością nie wystarczy by nadać kolor.

Od razu wiedziałam, że będzie świetną bazą pod wszelkie lakiery nawierzchniowe. A tak się złożyło, że na owej promocji skusiłam się na lakiery Sally Hansen z serii Hard as nails, Xtreme wear.
Wybrałam, między innymi, kolor 295 Pixel Perfect.
Ideał! Dawno miałam na niego ochotę, a za 7,50 to świetna okazja.
ObrazekW tej bazie zatopione jest wszystko, w różnych kształtach i konstelacjach 🙂 Kolor czarno biały jest świetnym pomysłem. Czuję, że mam szansę zużyć ten lakier do końca, ale zobaczymy jak wyjdzie 🙂

ObrazekObrazekUwielbiam te lakiery. Pomijając fakt, że ja ogólnie uwielbiam lakiery SH. Ale ta seria jest tania, ma mniejszą pojemność niż Salon Complete, a kolory…! Oczopląs.
Trwałość może nie jest szalona, ale naprawdę przyzwioita. Noszę je kilka dni bez uszczerbku.
ObrazekNa paznokciach jest tylko jedna warstwa SH, dwie warstwy Eveline. 
Nie kładłam Pixel Perfect na wszystkie paznokcie, bo podoba mi się sam kolor z Eveline i chciałam się nim nacieszyć.
ObrazekNa koniec jedno, spore ALE.
Lakier Eveline jest całkiem ładny, ALE straszliwie bąbelkuje. Wyglądałoby to tragicznie i lakier nie nadawałby sie do noszenia, gdyby nie Insta Dri od Sally Hansen, który z bąbelkami radzi sobie zawsze świetnie.

Jak Wam się podoba ten duet?
Próbowałyście innych kolorów z serii Color edition? Jakie macie opinie?

