Tagi

,

Lubię oglądać takie posty u innych, dlatego postanowiłam zrobić podobny.
Oto moja, skromna, jak uważam – kolekcja lakierów Essie.
Liczy 13 sztuk, ale nie powinnam zatrzymywać się na tak pechowej liczbie, prawda? 😛
ObrazekObrazekDwa najciemniejsze z mojej kolekcji to Over the edge, który jest metalicznym szarym (nr 89) i Belugaria (964), kochana lub znienawidzona. Jeszcze nie próbowałam 😉
ObrazekPoniżej moje dwa ulubione toppery z kolekcji Luxeffects
Set in stones – srebrny brokat  w kilku rozmiarach
Stroke of briliance – niebieski brokat w bezbarwnej bazie
oraz najnowszy nabytek Come here! – koral z limitowanki Resort 2013. Bardzo kremowy i baaardzo neonowy. Zdjecia w internecie, które oglądałam przed kupieniem go nie wskazywały na jego neonową moc. Taka niespodzianka. Na lato się sprawdzi.
ObrazekRock the boat – rozbielony błękit ze srebrno-niebieskim pyłkiem to mój faworyt. Piękny jest!
Na zdjęciu poniżej po prawej stronie.
ObrazekKolejne ujęcie to moje letnie lakiery. Zamierzam je wykorzystać, gdy tylko dłonie lekko się opalą.
ObrazekOd lewej:
Meet me at sunset – oglisty pomarańcz. Miniaturka.
Smooth sailing – niebieski z mnóstwem drobno zmielonego brokatu, pyłku w zasadzie, w kolorach srebrnym, niebieskim, różowym, a nawet turkusowym. Żałuję, że nie mogę nigdzie dopaść pełnowymiarowego opakowania, bo jestem tym lakierem oczarowana.
Rock the boat – wspomiany juz powyżej.
Naughty nautical – przebój lata 2013. Zieleń z mnóstwem pyłku w odcieniach srebra i błękitu.
Come here!
Cute as a button – 
lakier kameleon, od neonowego różu po malinę, zależnie od światła.
ObrazekPowyżej, od lewej:
Leading Lady (934) – głęboka, ciemna czerwień z mnóstwem brokatu.
Roussian Roulette (61) – najpiękniejsza czerwień jaką miałam okazję widzieć. Kremowa, soczysta. Odjazd. 🙂
Resztę widzieliście już wyżej.
ObrazekOstatni z całego zbioru to Chinchilly, na zdjęciu  z prawej. Pisałam o nim tutaj.
Początkowo byłam pewna, że się go pozbędę, ale wystarczyło jedno malowanie by spodobał mi się ten kolor na paznokciach!

A teraz zapraszam na resztę zdjęć 🙂
ObrazekObrazekObrazek

ObrazekMacie w swoich zbiorach te lakiery? A może inne kolory?
Wklejajcie linki do swoich zbiorów.
Lubicie essie?

