Tagi

, ,

Lubicie takie lakierowe porówanania? Ja bardzo. Dzięki temu można uniknąć niepotrzebnego zakupu ( i w to miejsce wybrac kolor, którego jeszcze nie mamy!).
Dziś pokaże Wam mój ukochany kolor lakieru z Sally Hansen, a także lakier z limitowanej wampirzej kolekcji Essence.

Obrazek

Obrazek     Jak widzicie Essence ma szaloną cenę 1.99zł, ale Loves me not też nie był drogi, kosztował ok. 6 zł ( plus koszty wysyłki).
Dla mnie to najpiękniejszy kolor jaki do tej pory miałam na paznokciach. Mocny, ciemny, migoczący pełną paletą barw – od różu, przez niebieski, aż po fiolet. 
Kolory są do siebie bliźniaczo wręcz zbliżone, ale mamy dwie znaczące różnice.
1. W Essence – Alice had a vision 2, znajdziemy zielony, może nawet szmaragdowy brokat. Loves me not zupełnie takiej domieszki nie ma.
2. Krycie. Tutaj Essence poległ. Jedna warstwa jest tak rozbielona, że absolutnie nie można się w niej pokazać. Dopiero druga, a nawet i trzecia sprawiają, że lakier wygląda tak jak w buteleczce. Poniżej zdjęcie z jedną warstwą lakierów.
Obrazek
 Co do trwałości, to oba lakiery u mnie trzymają się kilka dni, także bez zarzutu. Nie odpryskują, nie pękają.

Obrazek
Na zdjęciach zauważyłam, że lakier Essence jest minimalnie jaśniejszy, Loves me not ma w sobie więcej czerni. Poniżej środkowy palec pomalowany jest lakierem Sally Hasnen. Dwa palce po bokach to Essence.
Obrazek
 Jeszcze jedna uwaga, lakiery same w sobie ładnie błyszczą, ale to co robi z nimi Sally Hansen Insta Dri to jest magia. 🙂 Rewelacyjna, szklana wręcz tafla, jaka powstaje, gdy użyjemy wysuszacza jest zarówno ładna  jak i wzmacnia trwałość lakieru.
ObrazekPojemność obu lakierów się różni, Essence to 10ml, a SH ma 14.7ml.
Ponieważ próbuję jakoś wyjść na prostą z lakierowego uzależnienia postanowiłam,że jedna z buteleczek sprzedam ( zganijcie którą :), a  w zamian zamówiłam sobie… 
Obrazek

                                            źródło 
Tak, wiem. Mam specyficzny system motywacyjny.
Macie ochotę na więcej bliźniaczych lakierów? Lubicie takie porównania?

