Tagi

, , ,

Gdy piszę ten post mam wrażenie, że wiosna spogląda mi przez ramię. Promienie słoneczne grzeją mi plecy i nie ma kąta by się schować i posmucić.
Ten post miał szansę być lekki, delikatny i łagodny. Ale gdy tylko chwyciłam za mój nowy lakier szlag mnie trafił. Kolejny raz trafiłam na używany kosmetyk. Nóż się w kieszeni otwiera!
Nie dość, ze lakier był zaschniety wokoł szyjki, tak,że nie mogłam go odkręcić to jeszcze w środku okazał się glutowaty i śmierdział.
Niby Panie w Naturze są uprzejme, pojawiają się przy nas szybciej niż zdarzymy się zastanowić co chcemy kupić,ale nie mogą zauważyć, gdy ktoś odkręca i testuje sobie lakier? Ulało mi się.
Wdech, wydech i wracam do postu.
Chciałam się przyznać, ze uwielbiam mocne kolory na paznokciach. Ciemne, zdecydowane. Ale gdy zobaczyłam nowość Essence „The bees and the birds” nie zastanawiałam się nawet chwili! I od razu wiedziałam z czym najpiękniej się skompnuje! Natchnienie 🙂
ObrazekPodkładem pod „ptaszki i pszczółki” jest Essie – Chinchilly, który sam w sobie jest smutasem, wpadł w moje ręce przypadkiem i nie miałam najmniejszej ochoty po niego sięgać, aż do dziś. 🙂Obrazek

 

Użyłam tylko jednej warstwy, krycie było kompletne, choć lakier wydaje mi się jakiś mocno wodnisty. Jakość bez zarzutu.
     Na serdecznym palcu postanowiłam spróbować lakieru Essence na jakiś jasnym podkładzie i nic nie pasowało mi lepiej niż Sally Hansen z serii Complete Salon Manicure , kolor Shell we dance. Daje  efekt takiej zdrowej, zadbanej płytki, ale przy dwóch warstwach kolor jest mocniej nasycony. Taki mleczny. Bardzo elegancki. Moim zdaniem świetnie się sprawdził przy tym manicure, choć na zdjęciu widzicie  tylko jedną warstwę.

Obrazek Choć kolory są stonowane, całość zebrała już kilka komplementów. Mi osobiście podoba się na tyle, że będę wracać do tego zdobienia. A Wam pozostawiam jeszcze kilka zdjęć 🙂
ObrazekObrazek

ObrazekWiosna!
Obrazek A Wy próbowałyście lakierów piórkowych? Jakie macie doświadczenia? 
Skusiłyście się na jakieś lakierowe nowości marki Essence?

