Tagi

, , ,

Dziś kolejny lakier wart uwagi. Seria Salon Complete jest genialna.

Ma setki kolorów, choć do Polski dociera tylko ich część(ale cieszmy się tym co mamy!). Ostatnio wpadł mi w ręce  lakier, który od dawna mi się podobał i choć mam podobne kolory w swoich zbiorach, ten jest ostatnio moim ulubieńcem.
Sally Hansen Salon Complete o numerze 610, Red Zin.
ObrazekWiecie co w nim uwielbiam? To,że to lakier kameleon!
Rozumie, że w dzień powinien być odrobinę żywszy, jaśniejszy, za to wieczorem może w sobie obudzić wampa i ściemnieć o kilka tonów. O to chodzi!
Obrazek

Pisałam już o tych lakierach, dlatego dziś wspomnę tylko,że jak moje pozostałe:

– rewelacyjnie kryje, w zasadzie wystarcza 1 warstwa, ale lepiej dać dwie cienkie
– długo się utrzymuje
– ma piękny połysk
– duża butelka, mała cena( na allegro oczywiście)
-śliczny, klasyczny odcień
– nie odpryskuje

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jestem pewna, że wciaż można go upolować w internecie. Macie ochotę? 
Jakie są wasze ulubione kolory z serii Complete Salon Manicure?

