Tagi

, , ,

Uwielbiam malować paznokcie, ale niestety denerwuję się gdy trwa to dłużej niż kwadrans ( licząc w tym schnięcie lakieru!). Długo szukałam rozwiązania, aż pewnego dnia wpadło w moje ręce.

Od kiedy tylko odkryłam wysuszacz do paznokci Insta Dri wiem, że nie zamienię go na żaden inny. Produkt idealny. Dopełnia do świetnie lakier wzmaniający paznokcie, którego używam jako bazy po lakier, choć ma zielonkawy kolor i początkowo miałam obawy, że moje paznokcie też będą w kolorze wiosny. Nic takiego się nie stało, dlatego  chcę Wam opowiedzieć trochę więcej o obu produktach.

Obrazek

Obie buteleczki zawierają 13.3 ml płynu.

Zapach żadnego ze specyfików nie jest drażniący. W zasadzie ledwo go czuję.

Wysuszacz Insta Dri jest już bardzo dobrze znany w środowisku blogerek, ale może ktoś jeszcze się na niego nie skusił i ten genialny produkt wciaż mu umka, więc oto szansa na zmienienie tej sytuacji 🙂

Nakładam go w kilka sekund po pomalowaniu lakierem i daję mu jakieś dwie minuty by całkowicie utrwalił manicure. Po tym czasie nie muszę się przejmować tym, że nie jestem gotowa do wyjścia, że machnę dłonią i zepsuję cały efekt, gdy coś odbije się na świeżym lakierze. Idealny produkt. Dodatkowo ujmuje mnie jak zmienia zwykły lakier nadając mu żelkowy efekt. Błysk jest wręcz szklany, aż nienaturalny i utrzymuje się aż do zmycia wszystkiego zmywaczem!

Koszt ( na allegro) ok. 15zł.

Nail Protex z Sally Hansen to według producenta idealny produkt na regenerację paznokci po tipsach.

Nigdy w życiu nie miałam trego wynalazlu na paznokciach i nie sądzę by coś się kiedyś w tej kwestii zmieniło, ale odżywka działa rewelacyjnie na moje paznokcie, zwłaszcza gdy mają tendencję do kruszenia się i rozdwajania. Zauważyłam,że pięknie zatrzymuje ten proces, jakby sklejał rozdwojone warstwy  i nie dopuszcza by szkoda poszła dalej. Paznokieć jest chwilowo uratowany i możemy go pomalować lakierem czekając spokojnie aż odrośnie. Jak dla mnie to świetny produkt w małej cenie. Jak już wspominałam – mimo zielonkawo niebieskiego  koloru nie barwi paznokci. Zdecydowanie godny uwagi  i przetestowania. 

Koszt ok. 10zł.

Obrazek

A Wy macie swoje ulubione lakiery bazowe i sprawdzony wysuszacz?

