Tagi

, , ,

Ostatnimi czasy praktycznie każdy kosmetyk do pielęgnacji spotyka się z krzywą miną z mojej strony, tuż po otwarciu.
Wszystko mi śmierdzi. Wszystko. W zasadzie gdy coś zaczyna dobrze pachnieć to zastanawiam się czy to możliwe. 

Pamiętam „zapach” alg z frnacuskiej plaży. Pamiętam wzmożony „zapach” alg, gdy słońce bezlitośnie je gotowało. Blech. Nawet Alzheimer nie zabierze mi wspomnienia tego odoru. Mam też w głowie całą masę dobroczynnych właściwości tych roślin  i może dlatego skusiłam się na krem Bio Alga z firmy Ava. 

Opis producenta:

„Dotleniająco-energizujący, lekki krem do pielęgnacji cery dojrzałej. Dodatkowo zawiera witaminę E, która walczy z agresywnymi dla cery wolnymi rodnikami. Dzięki aktywnemu, odżywczemu kompleksowi algi+Q10+R skóra odzyskuje gładkość, elastyczność oraz zdrowy, młody wygląd. Krem z algami zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, pobudza jej mechanizmy obronne. Istniejące zmarszczki ulegają spłyceniu, opóźnia się proces powstawania nowych. Krem przeznaczony jest dla każdej cery. Kompleksowo i wszechstronnie pielęgnuje skórę wyraźnie poprawiając jej wygląd. Świetnie nadaje się pod makijaż. Seria Bio Alga nie zawiera parabenów.”

Faktycznie skład kremu jest bardzo dobry. Mało chemii, dużo przyjaznych komponentów.

Nie sądzę żeby moja skóra wymagała spłycenia zmarszczek, bo jeszcze ich nie zaobserowałam, ale skóra jest piękna po zastosowaniu kremu. Delikatnie napięta, jakby sprężysta, nawilżona, zero uczucia ściągnięcia jak po nieudanym liftingu 😛 

ObrazekJak widziecie jest wybrany przeze mnie do dna i ostrzę sobie zęby na kolejne opakowanie, tylko wczesniej muszę zużyć moje zapasy ;/

 Zapach! Zapach jest świeży, wręcz orzeźwiający. Naprawdę ładny. Zazwyczaj w kosmetykach mi przeszkadza, ale tutaj biorę to na duży plus!

ObrazekSama aplikacja również należy do przyjemnych. Krem szybciutko się wchłania, niemalże od razu można nakładać makijaż. Nie jest tłusty, ale mam wrażenie, że dobrze chroni skórę przed przesuszeniem.  Nie zapycha skóry. Ech, same plusy. Lubię też jego szklane opakowanie, Wszystko w nim lubię! 
Koszt: ok.20zł/50ml.

Znacie jakiś krem z algami, który można równie gorąco polecić?

 

 

