Tagi

, , , , ,

Oficjalnie przyznaję się, że moj zachwyt nad lakierami firmy Sally Hansen trwa już ponad 9 lat, czyli od pierwszej buteleczki. 🙂

Przede wszystkim cenię je za jakość, kolory, piekne opakowania i trwałość. Aplikacja i zmywanie nie są uciążliwe, a ceny ( przynajmniej na allegro), bardzo niskie jak za tak dobre produkty.

Dziś przedstawię Wam wycinek mojej kolekcji  Complete Salon Manicure. Pamiętam,że pierwszą buteleczkę kupiłam za 15zł na allegro. Teraz są znacznie tańsze. Muszę też dodać,że żaden z moich lakierów nie został kupiony w drogerii, gdzie ich ceny osiągają nawet 50zł i naprawdę nie mam pojęcia czym są podyktowane!

Moja kolekcja najciemniejszych odcieni prezentuje się następująco:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Z czasem może uda mi się pokazać całą kolekcję, ale dzis tylko mroczne egzemplarze 🙂

Bardzo cięzko byłoby mi wybrać z tych kolorów jednego faworyta, a Wy? Macie jakiegoś? A może chcecie zobaczyć jakiś kolor na paznokciach? Piszcie w komentarzach. 🙂

