Tagi

, , , ,

Dzisiaj będzie historia brzydkiego kaczątka.

Jakis czas temu wpadł mi w łapy lakier z Catrice. Pierwszy w kolekcji, w dodatku kupiony z obawą, ze względu na opinie o wyjątkowym braku trwałości. Nie zachęcało mnie to, gdyż z natury jestem leniem i lubię jak manikure trzyma się przynajmniej 3 dni. 🙂

Malowałam nim paznokcie kilkukrotnie i najlepszy „komplement” jaki zebrał to ” Hm, jest… ym.. ciekawy.”

Obrazek

Obrazek

Od początku czułam jednak,że ten  lakier ma potencjał, musi jedynie odnaleźć swoją drugą połówkę. Okazało się, że czekał na Sally Hansen z kolekcji Gem Crush, kolor 05 Be-Jeweled. Sami zobaczcie!

Obrazek

ObrazekObrazek

Oba lakiery mają dobrą trwałość. Nie tracą połysku.  W zasadzie nie mam na co narzekać 🙂 Ok, zmywanie nie należy do przyjemności, ale brokatowe lakiery tak już mają.

Kolekcję Gem Crush można upolować jedynie na allegro, w cenie ok 9zł. Catrice dopadniecie w Naturze za ok 10zł.

Sądzę, że fiolety dobrze wpasowują sie w jesienną aurę, choć staram sie by nie były nudne.

A Wy? Macie swój ulubiony kolor na jesień? 🙂

